Da se sanja

Nacrtala: Marija M.
U ruševinama života ležala sam 
kada si me prvi put sreo 
dok sam osmehnuta sedela na klupi

Klečala na dnu bunara, presahlog 
lomila nokte o zidove o kosu o sne – 
to se na meni nije ocrtalo

Ali tvoje oči su me zagrlile
i tvoj pogled mi od tada živi 
u osmehu i koži

Po planu Božjem, uvek iznenadnom 
Tvoje biće, tvoji načini i izrazi – idu uz moje
kao da su nekada delili mesto

Ta, tvoj poljubac poznat mi je odnekud 
Nosila ga u sećanju i čekala te usne
kao Pepeljuga svoje štikle

I tražila se iznova u sebi
Taj deo koji je slomljen ostao da leži
da mu glavu podignem i šapnem:
Život je lep, ne bežim

Da ponovo zakoračim u onu sebe
izgubljenu u mimohodu navike i strepnje
I tako, da ostavim bivši svet
tamo gde mu je mesto

A ti, samim tim što si ti, podsećaš me
na mene; na devojku kakva jesam
Tu radost života, smeh
i lakoću postojanja

Da, život je lep
Život je da se sanja

Onaj bunar je zatrpan, izgrebala sam sve
i zemlju i vodu i srž sebe
dok me Božja ruka nije izvukla

Pa se obnavljam iznutra
i gradim iznova svet kamen po kamen

Želiš li da ti izgradim deo?

Leave a comment

Location Ceo svet je pozornica. ─ Šekspir E-mail marija.m42@outlook.com Hours Pisac uvek stvara. Može biti da pravi ručak, ali, čak i tokom tako uobičajenog procesa, nadahnuće pronađe svoj put kroz različite mirise, ukuse i boje.
Design a site like this with WordPress.com
Get started
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close